یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

۸ آهنگ فرانسوی برای یادگیری بهتر زبان فرانسه

بهترین سایت آموزش زبان فرانسوی از صفر تا صد

۸ آهنگ فرانسوی برای یادگیری بهتر زبان فرانسه

۸۶ بازديد
زبان فرانسوی یکی از زبان‌های زیبا در جهان است و در این شکی نیست؛ اما سردرگم شدن در رابط ها یا گیر افتادن در دستور زبان فرانسه می تواند یادگیری زبان فرانسه را به یک چالش غیرممکن تبدیل کند.
در حالی که حقیقت این است که آموزش زبان فرانسه با رویکردی صحیح در واقع چندان سخت نیست. بسیاری از راه های آموزش زبان برای کمک به شما در انتخاب سریع زبان فرانسه وجود دارد. یکی از مهمترین آنها ایجاد علاقه به فرهنگ و هنر فرانسه است که با آهنگ های فرانسوی نیز می توانید آموزش لازم را ببینید و زبان خود را تقویت کنید.


اکثر افراد عاشق گوش دادن به موسیقی برای کمک به یادگیری زبان فرانسه هستند. این تا حد زیادی به دلیل شور و حال موسیقی است؛ اما مهمتر از همه، مطالعه آهنگهای فرانسوی به شما کمک می کند تا بهتر و سریع تر زبان را یاد بگیرید.

چرا زبان فرانسه را با آهنگ بیاموزیم؟

در اینجا چند مورد از مهم ترین دلایل وجود دارد که نشان می دهد یادگیری زبان فرانسه از طریق آهنگ ها یک مزیت بزرگ است. آهنگ ها می توانند:

حافظه شما را تقویت میکند

احتمالاً بزرگترین مزیت آموزش با موسیقی این است که به شما کمک می کند واژگان را به خاطر بسپارید. Mnemonics (نمونیک) یکی از ابزارهای مورد علاقه مبتدیان برای ثبت واژگان جدید در حافظه است؛ اما نمونیک همه چیز نیست. معلوم می شود که مغز ما برای یادآوری چیزها از طریق آهنگ راحت است. جای تعجب نیست که مکالمه و دیالوگ ها سالها پس از تماشای تبلیغات تجاری در حافظه شما گیر می کنند.

نگاهی به فرهنگ فرانسه می اندازد

آهنگ های فرانسوی نگاهی عمیق به نحوه بیان فرانسوی زبان ها دارد. شما برای انواع موقعیت ها می توانید تفاوت های ظریف و فرهنگی زیادی را یاد بگیرید.

درک شما از زبان را بهبود می بخشد

بسیاری از زبان آموزان فرانسه گوش دادن به زبان فرانسه را یک چالش می دانند. به هر حال فرانسوی های اصلی واقعاً سریع صحبت می کنند. تمرین با آهنگ ها به شما کمک می کند تا از این فاصله خلاص شوید و درک شنیداری خود را بهبود بخشید.

به شما کمک می کند مانند یک سخنران فرانسوی زبان به نظر برسید

اگر به سختی می توانید فرانسوی زبان ها را بفهمید که چه می گویند، مطالعه آهنگ های فرانسوی به شما در تسلط بر تلفظ زبان فرانسوی کمک می کند. در واقع، Jonross Swabby، یک زبان آموز اسپانیایی دریافت که یادگیری با آهنگ به زبان اسپانیایی و پرتغالی نقش موثری در صحبت کردن ساده و راحت با بومی زبانان را فراهم می کند. آواز ما را مجبور می کند تا بر روی لحن و تلفظ کلمات به گونه ای تمرکز کنیم که تکرار مکالمات فقط با هم مطابقت نداشته باشد.

۸ آهنگ فرانسوی برای یادگیری بهتر زبان فرانسه

در اینجا هشت آهنگ مفید آورده شده است که برای زبان آموزان فرانسوی که می خواهند در یادگیری زبان خود پیشرفت کنند ایده آل است.
(Dernière Danse) توسط Indila
موسیقی ایندیلا با صدای آرام و واضحی که دارد، برای زبان آموزان فرانسوی بسیار مناسب است. این آهنگ به آرامی خوانده می شود، بنابراین شما می توانید تمام کلمات را انتخاب کنید و به سادگی آنها را حفظ کنید.
(Aficionado) توسط BB Brunes
یک ترانه  راک فرانسوی که توسط گروه BB Brunes سروده شده است، اشعار آن چنان واضح و آرام خوانده می شود که وجود کلمات جدید را هم می توانید درک کنید. به علاوه آهنگ های این گروه واقعا جذاب است. خواهید دید که با آن آواز می خوانید بدون اینکه حتی امتحان کرده باشید.
Sympathique توسط Pink Martini
به نظر می رسد این آهنگ مستقیماً از یکی از دروس یک کتاب درسی زبان فرانسه بیرون کشیده شده است. درک کلمات به راحتی امکان پذیر است و با تماشای موزیک ویدیو همراه با گرافیک تقویت کننده واژگان، می توانید یک  کلاس درس مجازی را تجربه کنید.
Je veux توسط ZAZ
این نیز یکی از آهنگ های فرانسوی خوش آوازی است که پیامی عالی دارد، به روشی شفاف و آسان جهت همراهی کردن شنونده خوانده می شود. بسیاری از اینها عبارات و واژگانی هستند که در مکالمه روزانه می شنوید و این باعث می شود تا برای یادگیری زبان فرانسه مفیدتر باشد.
La vie en rose توسط Edith Piaf
این نمونه (سبک خاصی از آهنگ غنایی) یکی از مشهورترین آهنگهای تاریخ است که تا آنجا که می توانید فرانسوی بودن را دریابید. گرچه متن ترانه ها خیلی آسان نیست، اما خواندن این آهنگ کلاسیک در اتاقی پر از فرانسوی ها تأییدیه و اعتبار مشخصی را برای شما ایجاد می کند.
Il est temps توسط Kyo
این موسیقی در ضلع کاملاً مخالف طیف موسیقی مدرن فرانسه قرار دارد، در واقع این آهنگ جذاب موسیقی پاپ توسط گروه پسر فرانسوی (کیو) اجرا شده است؛ بنابراین مطمئن شوید که متن متن این آهنگ را جهت تأثیر کامل این آهنگ درک کرده باشید.
A coup de rêves توسط Ben L’Oncle Soul
Ben L’Oncle Soul (متولد بنجامین دو ترد)، آهنگی روح انگیز دارد که یادآور صدای Motown است. متن آهنگ در این آهنگ احساس کمتری دارد و حتی شعرهای آن نیز آسان تر است.
Sous le ciel de Paris توسط Yves Montand
ایو مونتاند، بازیگر و خواننده مشهور فرانسوی ایتالیایی الاصل، در حقیقت توسط ادیت پیاف هنگام کار به عنوان خواننده سالن موسیقی کشف شد. درک این آهنگ در بین آهنگ های کلاسیک فرانسوی واقعاً آسان است.
La Tribu de Dana توسط Manau
البته این لیست کاملی از آهنگ های بدون کمی هیپ هاپ نخواهد بود. La Tribu de Dana (“قبیله دانا”) یکی از پرفروش ترین آهنگ های فرانسوی در همه وقت بوده است، آهنگی است که به زیبایی نوشته شده است و داستان نبرد بین جنگجویان سلتیک و قبیله دانا است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.