چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

معرفی آموزشگاه ها و کتاب های آموزش تصویری زبان فرانسه

بهترین سایت آموزش زبان فرانسوی از صفر تا صد

معرفی آموزشگاه ها و کتاب های آموزش تصویری زبان فرانسه

۱۴۰ بازديد

آموزش تصویری فرانسه با Ma France – سطح متوسط

قبلا در این وبلاگ از سری فایلهای تصویری-آموزشی فرانسه، سریال آموزشی extra و سری تصویری french in action را خدمت شما معرفی کردم که برای سطوح مبتدی و نهایتا متوسط قابل استفاده اند. سری تصویری  Ma France از تولیدات بخش آموزش زبان بی‌بی‌سی است و برای زبان آموزان سطح متوسط (B1) به بالا قابل استفاده است.

سری آموزشی تصویری زبان فرانسه Ma France شامل 24 درس کامل است . هر درس دارای 4 فایل ویدئویی و یکسری فایل PDF شامل متن مکالمات داخل ویدئوها (به زبان فرانسه و ترجمه  انگلیسی) ست. هر درس درباره یک موضوع است. مثلا درس اول آشنایی، درس دوم Directions ، درس سوم  Languages، درس چهارم shopping ، درس پنجم work و در ششم arrangements و بهمین ترتیب جلو میره …

 

 

سری تصویری the French Experience با لهجه کبکی

قبلا سری تصویری سری BBC Ma France رو خدمت شما معرفی کردم. اما نکته ی این سریال French Experience اینه که لهجه تعدادی از قسمتهای این سریال، فرانسوی کبکی و سنگالی است تا شما غیراز لهجه فرانسوی پاریس ، با لهجه های فرانسوی کشورهای آفریقایی و کانادا نیز آشنایی پیدا کنید.

 

سطح : A2-B1

سری تصویری The French Experience شامل 30 فایل تصویری 14 دقیقه ایاست که در طول این سریال ، شما رو با زبان ، فرهنگ ، مردم و حتی غذاهای کشورهای مختلف فرانسوی زبان آشنا میکنه.

  • 20 فایل اول (سطح A2) در پاریس ضبط شده است
  • 10 فایل دوم پیشرفته تر است (سطح B1-B2)، در سنگال و کبک فیلمبرداری و ضبط شده و شبیه فیلم های مستند ، یعنی دقیقا با افرادی که در کبک زندگی میکنند حرف میزنه ، مصاحبه میکنه و …. همچنین سری دوم ، فایل زیرنویس دارند که البته در فرمت PDF هست

آموزش زبان فرانسوی تصویری نصرت



یکی از پرفروش ترین مجموعه هایی است که جهت آموزش کامل زبان فرانسه برای شما عزیزان فراهم گردیده است و بر روی تمامی مهارت های زبان فرانسوی شامل گویش، تلفظ و مکالمات تاثیر بسزایی دارد. قبلا آموزش صوتی زبان فرانسوی بر روی سایت قرار گرفته، و اکنون نسخه تصویری آن را برای علاقه مندان به یادگیری زبان فرانسوی بر روی سایت قرار می دهیم. همراه با نصرت تصویری می توانید نحوه نوشتن کلمات و جملات را ببینید و با آنها بهتر آشنا شوید. آموزش زبان فرانسوی به شیوه نصرت باعث تقویت حافظه و مهارت یادگیری در حین آموزش می شود. مجموعه آموزشی نصرت هم یکی از بهترین و معروف ترین مجموعه های آموزش همراه با زبان فارسی می باشد که موردپسند بسیاری از زبان آموزان واقع شده است. آموزش این مجموعه بسیار ساده و لذت بخش می باشد. این مجموعه برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیاست.

مجموعه ویدیویی نصرت، یکی از مجموعه های پرفروش و محبوب آموزش زبان فرانسوی است. این مجموعه که قبلا به صورت فایل صوتی به بازار عرضه گردیده بود و طرفداران خاص خود را داشت، یکی ازپر فروش ترین مجموعه های آموزش زبان فرانسوی به شمار می آید. اکنون نسخه تصویری این مجموعه نیز آماده شده است. اکنون می توانید هنگام شنیدن جملات، نوشته شده آنها را نیز بر روی صفحه ببینید. مجموعه صوتی نصرت با وجود موفقیت چشمگیری که داشت اما به علت اینکه جملاتی که در درس ها گفته می شد فقط به صورت صوتی بودند برای زبان آموزانی که در سطوح مقدماتی مشغول یادگیری بودند بعضا قابل درک نبود. بنابراین بسیاری از زبان آموزانی که از این شیوه آموزشی استفاده می کردند خواهان این مسئله بودند که جملات را بتوانند به صورت دیداری نیز مشاهده نمایند. بنابراین موسسه نصرت تصمیم گرفت تا این مجموعه را به صورت تصویری نیز در اختیار علاقه مندان به این روش قرار دهد.
ویزا پاریس (ویزا فرانسه)

اگر برای سفرتان تور فرانسه را انتخاب می‌کنید، خیال‌تان از بابت ویزا راحت باشد. بیشتر تورها خدمات ویزا را هم انجام می‌دهند. اما اگر خودتان می‌خواهید به طور مستقل وارد عمل شوید و کارهای سفر را انجام دهید، باید به فکر ویزا هم باشید.

اولین مرحله برای دریافت ویزا پاریس، گرفتن وقت سفارت است. پس از اینکه وقت سفارت را گرفتید، باید مدارک مورد نیاز را به پرسنل سفارت تحویل بدهید. پس از تحویل مدارک، از شما انگشت نگاری گرفته می شود در صورتی که مدارک شما کامل باشد و هدف سفر شما کارمند سفارت را قانع کند، به زودی ویزا پاریس را دریافت خواهید کرد.

اگر می‌خواهید درباره اخذ ویزا مطمئن باشید، تمام مدارک را به طور کامل تهیه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.