یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

چرا باید زبان فرانسوی یاد بگیریم؟

بهترین سایت آموزش زبان فرانسوی از صفر تا صد

چرا باید زبان فرانسوی یاد بگیریم؟

۹۵ بازديد
 

دلایل زیادی وجود دارد که همین الان در یک دوره آموزش زبان فرانسه شرکت کنید. در ادامه به سه مورد از اصلی‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

زبان فرانسه محدود به فرانسه نیست

به زبان فرانسوی به چشم یک زبان محدود نگاه نکنید. اگر در یک کلاس آموزش مکالمه زبان فرانسه شرکت کرده و روی آن تسلط پیدا کنید، می‌توانید به کشورهایی مانند کانادا، سوئیس، لوکزامبورگ، بلژیک، کارائیب و بعضی از کشورهای آفریقایی (مانند ماداگاسکار، مراکش، تونس و سیشل) که فرانسوی زبان رسمی آنها است، مهاجرت کنید. پس از زبان انگلیسی ، دوره آموزش زبان فرانسه ، دومین کلاس آموزش زبان پرطرفدار در سراسر دنیا است و شما می‌توانید با گذراندن یک دوره فشرده مکالمه زبان فرانسه، به بسیاری از کشورهای دنیا مهاجرت کنید.

بازار کار آن کمتر کشف شده است

یکی از مزایای آموزش زبان فرانسه از پایه، اشتغال در بازار کار نسبتاً کشف نشده‌ی آن است. برخلاف زبان انگلیسی که بازار کار آن تا حدود بسیار زیادی اشباع شده است، درخواست‌های کاری برای زبان فرانسه هنوز اشباع نشده است. شما با تسلط بر این زبان می‌توانید در شرکت‌های صادرات واردات، دارالترجمه‌های مختلف، موسسه‌های آموزشی، سایت‌های خبری و … مشغول به کار شوید. توانایی صحبت به دو زبان فرانسوی و انگلیسی یک مزیت برای یافتن شغل در بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی است که زبان فرانسه را به عنوان زبان کار خود در طیف گسترده‌ای از بخش‌ها ( از جمله خرده فروشی، خودرو، کالاهای لوکس، هوانوردی و غیره) استفاده می‌کنند.

یادگیری آن آسان است

یکی دیگر از ویژگی‌های این زبان، نزدیکی‌ آن به زبان انگلیسی است. از این رو یادگیری سریع زبان فرانسه امکانپذیر است. بسیاری از کلمات فرانسوی ریشه‌ی انگلیسی دارند و اگر کمی روی زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، به راحتی می‌توانید آن را فرا بگیرید. نکته‌ی جالب دیگر این است که بعد از شرکت در یک دوره آموزش زبان فرانسه متوجه خواهد شد که تعدادی از کلمات فرانسوی حتی به زبان فارسی هم راه پیدا کرده‌اند.
بعد از آموزش زبان فرانسه از صفر تا صد، دانشی که به دست می‌آورید، شما را با انبوهی از ابزارها روبرو می‌کند که می‌توانید از آنها برای یادگیری زبان‌های بعدی استفاده کنید، و اگر تصمیم دارید یک زبان دیگر مانند زبان پرتغالی، اسپانیایی یا ایتالیایی، بیاموزید، خواهید دید که این زبان تا چه حد شباهت‌های دستوری و لغوی با این زبا‌ن‌ها دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.