شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

10 سایت و اپلیکیشن برتر یادگیری زبان فرانسه در منزل

بهترین سایت آموزش زبان فرانسوی از صفر تا صد

10 سایت و اپلیکیشن برتر یادگیری زبان فرانسه در منزل

۶۲ بازديد



یافتن بهترین روش برای یادگیری زبان فرانسه در منزل یا به عبارتی منابع خودآموز فرانسه همواره برای دوستداران زبان فرانسه یک چالش است که به تمرین و استمرار نیاز دارد. شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که دوست دارید زبان متفاوتی مانند زبان فرانسه را یاد بگیرید اما نمی‌خواهید وقت و هزینه زیادی صرف یادگیری در کلاس آنلاین فرانسه کنید.

بهترین روش برای شما استفاده از بهترین منابع خودآموز یادگیری زبان فرانسه در منزل است. ممکن است زیاد به گوشتان خورده باشد که زبان فرانسه بسیار مشکل است و هرکسی از پس یادگیری آن برنمی‌آید. باید بگوییم که این تفکر اشتباه است و شما با تمرین منظم و مستمر در این راه به نتیجه‌ مطلوب خواهید رسید.

ما در این مقاله ۱۰ سایت و اپلیکیشن را به شما معرفی می‌کنیم که بهترین منابع خودآموز برای یادگیری زبان فرانسه در منزل محسوب می‌شوند. پس فرصت را از دست ندهید و با ما در این مقاله همراه شوید.

 

۱۰ سایت و اپلیکیشن برتر خودآموز زبان فرانسه

در سال‌های اخیر استفاده از سایت‌ها،‌ شبکه‌‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مختلف رشد چشمگیری داشته ‌است. همین امر سبب شده تا از این ابزارها در زمینه یادگیری نیز استفاده‌های کاربردی شود. اگر شما قصد یادگیری زبان فرانسه در منزل را دارید، باید بگوییم که بهترین روش یادگیری زبان فرانسه در منزل استفاده از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های آموزشی است که با هدف آموزش زبان‌ طراحی شده‌اند. در ادامه ۱۰ تا از بهترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

۱.اپلیکیشن MosaLingua

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان فرانسه در منزل، MosaLingua است. این اپلیکیشن لغات و دستور زبان فرانسه را با ترکیبی از تمرین‌ها و عبارات صوتی به شما یاد می‌دهد. این اپلیکیشن برای بهتر به خاطر سپردن لغات از تکنیک SRS بهره می‌گیرد و از روش‌های مختلفی برای یادآوری لغات جدید استفاده می‌کند تا زمانی که کاملا ملکه ذهنتان شوند. این تکنیک، گامی موثر برای یادگیری زبان فرانسه در کوتاه‌ترین زمان به حساب می‌آید.

۲.اپلیکیشن Memrise

این اپلیکیشن روشی سرگرم‌کننده را برای یادگیری زبان ارائه می‌دهد. Memrise به کمک عبارات و تصاویر جالب و طنزآمیز هم شما را سرگرم می‌کند و هم کمکتان می‌کند تا با عبارات و مفاهیم زبان فرانسه آشنا شوید. همچنین سطح‌های متفاوتی از مقدماتی گرفته تا پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

۳.وبسایت Bonjour de France

وب‌سایت Bonjour de France یکی از گزینه‌های عالی برای یادگیری زبان فرانسه در منزل است که می‌توانید به کمک آن نکات گرامری بسیار کاربردی زبان فرانسه را یاد بگیرید. سطح‌ بندی مهارتی زبان در این وب‌سایت به‌ صورت A1، A2، ‌B1، B2 و C1 است.

۴.وبسایت Learn French Lab

این وب‌سایت دسته‌بندی موضوعی کاملی از مفاهیم، دستور زبان و لغات زبان فرانسه دارد و نکات و مشکلات گرامری را به صورت کامل و مفصل برای سطوح مبتدی توضیح می‌دهد و روی هم رفته گزینه بسیار مناسبی برای یادگیری زبان فرانسه در منزل است.۵.اپلیکیشن Rosetta Stone

Rosetta Stone یادگیری زبان فرانسه را به روشی متفاوت ارائه می‌دهد. سازندگان این اپلیکیشن ادعا می‌کنند که نحوه آموزش زبان در آن به‌ گونه‌ای طراحی شده است که انگار زبان مادری را به یک کودک آموزش می‌دهد. این اپلیکیشن دقیقا دست روی مهارت یادگیری زبان در کودکی افراد می‌گذارد و از آن طریق این مهارت را ملکه ذهنتان می‌کند. این روش یکی از راه‌های اثبات شده برای یادگیری سریع زبان فرانسه یا هر زبان خارجی دیگر است.

۶.اپلیکیشن بیاموز

اپلیکیشن بیاموز همان‌طور که از اسمش پیدا است یک برنامه ایرانی است که از لحاط روش آموزش و کیفیت اطلاعات و مفاهیم مورد نیاز برای آموزش زبان با اپلیکیشن‌های خارجی برابری می‌کند. این اپلیکیشن برای یادگیری زبان فرانسه در منزل بسیار گزینه مناسبی است زیرا مجموعه کاملی از لغات، اصطلاحات، موزیک و هر مطلبی که برای آموزش زبان فرانسه نیاز است در آن گردآوری شده‌ است.

۷.اپلیکیشن Doulingo

اپلیکیشن Doulingo هم مانند برنامه‌های آموزش زبانی که معرفی کردیم دارای مفاهیم کامل برای یادگیری زبان فرانسه در منزل است. این اپلیکیشن به‌صورت مداوم در حال ارائه تمرین و آزمون درباره مطالب جدیدی است که در اپلیکیشن یاد گرفته‌اید. این کار باعث می‌شود تا مطالب به صورت مداوم تکرار شوند تا جایی که کاملا به آن مسلط شوید و سراغ مطالب جدید بروید.

۸.وبسایت La Connasse

وبسایت La Connasse برای افرادی که سطح زبان فرانسه آن‌ها متوسط یا پیشرفته است، مناسب‌تر است. این وب‌سایت با ارائه فایل‌های صوتی با کیفیت، توانایی شنیداری شما را در زبان فرانسه محک می‌زند و تمرینات خوبی در این زمینه ارائه می‌دهد.

۹.اپلیکیشن Busuu

اپلیکیشن Busuu نیز مانند اپلیکیشن‌های دیگر گزینه‌ای مناسب برای یادگیری زبان فرانسه در منزل محسوب می‌شود. اپلیکیشن Busuu یک قابلیت جالب دارد که توسط آن می‌توانید با کاربران دیگری که در این اپلیکیشن به یادگیری زبان فرانسه مشغول‌اند، تبادل نظر کنید و از یکدیگر کمک بگیرید. قابلیت تعاملی بودن این اپلیکیشن، باعث شده تا بسیاری از افراد از بین اپلیکیشن‌های متعدد زبان آموزی، Busuu را انتخاب کنند.

۱۰.اپلیکیشن SpeakEasy

اپلیکیشن SpeakEasy علاوه بر یادگیری زبان یک گنجینه کامل از عبارات کاربردی برای سفر است. اگر قصد سفر به فرانسه را دارید و می‌خواهید سطح زبانتان را در حدی پیشرفت دهید که در کشور مقصد دچار مشکل نشوید و به اصطلاح گلیم خود را در سفر از آب بیرون بکشید، این اپلیکیشن یک گزینه مناسب برای شما محسوب می‌شود.

نکاتی برای یادگیری زبان فرانسه در منزل

تا اینجای کار ما به شما ۱۰ اپلیکیشن و وب‌سایتی که برای یادگیری زبان فرانسه در منزل گزینه مناسبی بود، معرفی کردیم. بررسی و شناخت منابع یادگیری، یکی از مهم‌ترین عوامل در فرآیند یادگیری است اما تمام آن نیست. برای این‌که تنبلی به سراغتان نیاید و تمرینات یادگیری زبان فرانسه را منظم و به صورت مستمر انجام دهید، بهتر است این نکات را رعایت کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

هدف خود از یادگیری زبان فرانسه را مشخص کنید.

قبل از هرچیز برای داشتن انگیزه کافی برای یادگیری زبان فرانسه در منزل، تعیین هدف است. اگر برای مهاجرت، سفر ، پیشرفت شغلی یا حتی علاقه تصمیم به یادگیری زبان فرانسه گرفتید، هدفتان را هرروز به خود یادآوری کنید. این یادآوری به شما انگیزه می‌دهد تا در این راه استمرار کافی را داشته باشید.

زمانی مشخص برای یادگیری در نظر بگیرید.

هنگامی که زمانی مشخص برای این کار در نظر می‌گیرید، خود را موظف می‌کنید که در آن ساعت مشخص کارهای دیگر خود را کنار بگذارید تا به یادگیری زبان بپردازید. این کار بهترین روش یادگیری زبان فرانسه در منزل است چون طبق برنامه‌ای منظم جلو می‌رود و زودتر شما را به سطح دلخواهتان در زبان فرانسه می‌رساند.

در باره فرهنگ و آداب و رسوم کشور فرانسه اطلاعات کسب کنید.

اگر قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارید، آشنایی با فرهنگ کشور فرانسه یک امر ضروری محسوب می‌شود. اما اگر به دلایل دیگری به یادگیری زبان فرانسه روی آورده‌اید، باز هم دانستن این اطلاعات خالی از لطف نیست و شما را در فرآیند یادگیری یاری خواهد داد.

فیلم و سریال‌های فرانسوی تماشا کنید.

هیچ‌ چیز به اندازه مکالمات روزمره و تکرار شونده در فیلم‌ها و سریال‌ها، شما را با زبان یک کشور آشنا نمی‌کند. اگر در ابتدای مسیر چیز زیادی از مکالمات دستگیرتان نمی‌شود، نا امید نشوید و به گوش کردن به مکالمات ادامه دهید. می‌توانید از زیرنویس فرانسوی برای راحت‌تر کردن کارتان استفاده کنید و تمرین کنید. بعد از مدت کوتاهی پیشرفت در زبان فرانسه را کاملا مشاهده خواهید کرد.

سخن آخر

در این مقاله ۱۰ اپلیکیشن و وب‌سایتی کاربردی که شما را در فرآیند یادگیری زبان فرانسه در منزل کمک می‌کردند، معرفی کردیم. همچنین سعی کردیم تا با ارائه نکات کلیدی در مسیر یادگیری زبان فرانسه، انگیزه شما در آموزش این زبان پرکاربرد افزایش دهیم. حالا نوبت شما است که با به کارگیری ابزارهای معرفی شده و رعایت نکات مذکور، قدم اول را برای یادگیری زبان فرانسه بردارید و دست به کار شوید.

فراموش نکنید هرچه بیشتر مطالعه کنید بیشتر یاد میگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.